Pavardė, vardas |
Pareigos |
Kvalifikacinė kategorija |
Elektroninis paštas |
|
Šešėtas Airidas |
Specialusis pedagogas | Nesuteikta | airidas.sesetas@vilnius.eu | |
|
Burneikienė Laima |
Logopedė |
Metodininkė |
|
Gerulaitytė Greičė Kristina | Logopedė | Logopedė | kristina.greice@vilnius.eu | |
Ruzgaitė Margarita | Logopedė | Logopedė | margarita.ruzgaite@vilnius.eu | |
|
Kotryna Šimaitienė |
Socialinė pedagogė |
Vyr. socialinė pedagogė |
|
|
Juravičienė Loreta |
Psichologė |
II kvalifikacinė kategorija |
|
|
Rutkauskaitė Jurgita („laikinai nedirba“) |
Specialioji pedagogė |
Specialioji pedagogė |
SOCIALINĖ PEDAGOGĖ KOTRYNA ŠIMAITIENĖ
El. paštas: kotryna.simaitiene@vilnius.eu
Tel. +370 618 17854
Socialinis pedagogas:
- Padeda mokiniams adaptuotis mokykloje;
- Teikia mokiniams reikalingas socialines pedagogines paslaugas;
- Padeda spręsti mokinių lankomumo, užimtumo, elgesio ir socialines problemas;
- Atstovauja ir gina vaiko teises mokykloje ir už jos ribų;
- Vykdo prevencines programas;
- Siekiant užtikrinti vaiko gerovę bendradarbiauja su įvairiomis institucijomis.
Socialinio pedagogo funkcijos:
Siekdamas vaiko gerovės ir saugumo socialinis pedagogas vykdo šias funkcijas:
- vertina socialinės pedagoginės pagalbos vaikui ir mokiniui poreikius (kartu su kitais specialistais), esant būtinybei gali lankytis pamokose, neformaliojo ugdymo ir kitose veiklose;
- konsultuoja vaikus ir mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokyklos bendruomenę socialinių pedagoginių problemų sprendimo, socialinės pedagoginės pagalbos teikimo klausimais;
- numato socialinės pedagoginės pagalbos teikimo vaikui ir mokiniui būdus bei formas bendradarbiaudamas su mokytojais, klasių vadovais, tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais specialistais, švietimo pagalbos įstaigomis, socialinių paslaugų ir sveikatos priežiūros įstaigomis, teisėsaugos institucijomis, socialiniais partneriais;
- šviečia mokyklos bendruomenę socialinės pedagoginės pagalbos teikimo, mokyklos nelankymo ir kitų neigiamų socialinių reiškinių prevencijos, pozityviosios socializacijos klausimais, nuolat tobulina savo kompetencijas;
- inicijuoja ir įgyvendina prevencines veiklas bei socialinio ugdymo projektus kartu su mokyklos Vaiko gerovės komisija ir mokyklos savivaldos grupėmis, ugdant vaikų ir mokinių gyvenimo įgūdžius;
- atlieka aktualius socialinius pedagoginius tyrimus mokykloje, atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius (prioritetus, strateginį ir metinį veiklos planus);
- renka, kaupia ir analizuoja informaciją, reikalingą vaikų ir mokinių problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su mokyklos bendruomene, esant būtinybei – su kitomis institucijomis;
Darbas mokyklos Vaiko gerovės komisijoje:
- analizuoja vaikų ugdymosi poreikius, problemas ir jų priežastis, nustato švietimo pagalbos priemonių prioritetus, kryptis, teikimo formą;
- nagrinėja mokinių nenoro lankyti mokyklą, mokyklos nelankymo, baimių eiti į mokyklą, nesėkmingo mokymosi priežastis, imasi veiksmų, padedančių sugrąžinti vaikus į mokyklą ir sėkmingai mokytis;
- analizuoja elgesio taisyklių pažeidimus, smurto, patyčių, žalingų įpročių, teisėtvarkos pažeidimų atvejus, sutartų tikslų dėl vaiko elgsenos gerinimo pasiekimo rezultatus, vaikui paskirtos minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės vykdymą, teikia rekomendacijų mokytojams dėl ugdymo metodų ir darbo organizavimo su vaikais, kurių elgesys yra nepageidaujamas;
- konsultuoja tėvus (globėjus, rūpintojus) vaikų ugdymo organizavimo, elgesio, lankomumo, saugumo užtikrinimo ir kitais aktualiais klausimais.
Mielas moksleivi, kreipkis, jei:
- nori pasidžiaugti sėkme ar pasidalinti savo rūpesčiais, kartu paieškoti sprendimų ar tiesiog pabūti kartu...
- kyla sunkumų moksluose, santykiuose su mokiniais, mokytojais, šeima ir nori apie tai pasikalbėti...
- patyrei smurtą ir/ar patyčias ar žinai, jog tai patiria kiti mokiniai...
- turi idėjų ir sumanymų, kuriuos norėtum įgyvendinti mokykloje organizuojant įvairias akcijas, renginius ir pan...
Tėvai gali kreiptis į socialinę pedagogę, kai:
- kai vaikas turi bendravimo, elgesio, mokymosi, mokyklos lankomumo problemų;
- kai vaikas patiria patyčias, įvairių formų smurtą mokykloje;
- kai vaikas turi bendravimo su bendraamžiais ar mokytojais sunkumų;
- kai vaikas turi polinkį žalingiems įpročiams ar kitaip netinkamai elgiasi;
- reikalinga informacija apie įstaigas, teikiančias socialinę, psichologinę ar kitą pagalbą.
Mokytojai gali kreiptis į socialinę pedagogę, jei:
- pastebi, kad mokinys turi mokymosi ir/ar elgesio problemų;
- reikalinga pagalba sprendžiant mokiniui ar mokinių grupei mokykloje iškilusias problemas, sunkumus;
- mokiniui ar mokinių grupei reikalinga socialinė-pedagoginė pagalba;
- organizuojant ir įgyvendinant socialinius ir/ar prevencinius projektus.
Teikia specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų, specialiųjų ugdymosi poreikių, padeda jiems gerinti ugdymosi veiksmingumą.
Specialiojo pedagogo veikla:
- atlieka mokinio pirminį pedagoginį vertinimą, nustato jo žinių, mokėjimų ir įgūdžių lygį, teikia siūlymus dėl švietimo pagalbos poreikio ir skyrimo;
- veda individualias, pogrupines ir grupines pratybas mokiniams, kuriems skirta specialiojo pedagogo pagalba;
- padeda specialiųjų ugdymosi poreikių, turintiems mokiniams įsisavinti ugdymo turinį , lavinti jų sutrikusias funkcijas;
- konsultuoja mokytojus pritaikytų ir individualizuotų programų rengimo klausimais;
- teikia rekomendacijas, konsultuoja tėvus (globėjus, rūpintojus), dėl specialiojo ugdymo būdų, metodų, trukmės pritaikymo, specialiųjų mokymo priemonių naudojimo, vaiko ugdymo proceso organizavimo, elgesio, lankomumo ir kitais aktualiais klausimais;
- esant poreikiui, dalyvauja klasės užsiėmimuose, padedant mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, įsitraukti į bendrą veiklą
- dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje, renka duomenis apie mokymosi sunkumų turinčių mokinių akademinius pasiekimus;
- Kelia savo kvalifikaciją kursuose, metodiniuose užsiėmimuose, konferencijose, skaityti metodinę literatūrą ir ją taikyti praktinėje veikloje;
- Šviečia mokyklos bendruomenę specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoja mokyklos bendruomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius.
PSICHOLOGĖ LORETA JURAVIČIENĖ
El. paštas: loreta.juraviciene@vilnius.eu
Tel. nr.: +370 684 64 338
Savaitės dienos |
Priėmimo valandos |
Netiesioginio kontakto* valandos |
Pietų pertrauka |
Pirmadienis |
9.00–14.00 |
15.00–17.00 |
14.00–15.00 |
Antradienis |
13.00–18.00 |
8.00–12.00 |
12.00–13.00 |
Trečiadienis |
8.00–14.00 |
15.00–17.00 |
14.00–15.00 |
Ketvirtadienis |
12.00–17.00 |
8.00–11.00 |
11.00–12.00 |
Penktadienis |
8.00–12.00 |
Netiesioginio kontakto valandos* – tyrimo duomenų tvarkymas, rekomendacijų, išvadų rašymas, pasiruošimas konsultacijoms, VGK ir švietimo pagalbos specialisčių susirinkimai, metodiniai mokyklų psichologų susirinkimai VPPT, darbas Vilniaus mokyklų psichologų metodinėje taryboje, konsultacijos su kolegomis, organizacinis darbas, dokumentų tvarkymas, seminarų, konferencijų, susirinkimų lankymas. Esant poreikiui veikla vykdoma progimnazijoje.
PSICHOLOGO VEIKLOS KRYPTYS
Konsultavimas
Tai pagrindinė mokyklos psichologo veiklos kryptis. Psichologas konsultuoja Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius bei jų tėvus. Taip pat psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus) ir pedagogus šių problemų sprendimo klausimais. Konsultuoja mokinius profesijos pasirinkimo klausimais.
Įvairių grupių vedimas
Atsižvelgdamas į kylančias ar galinčias kilti problemas, formuoja mokinių grupes, suteikiančias jiems galimybę įgyti reikiamų bendravimui, savęs supratimui, prisitaikymui gyventi pilnoje iššūkių kasdienybėje įgūdžių.
Psichologinis įvertinimas
Įvertina mokinio galias ir sunkumus, raidos ypatumus, psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas, vaiko gebėjimą mokytis pagal bendrojo ugdymo programas.
Bendradarbiavimas su pagalbos vaikui specialistais ir pedagogais
Bendradarbiauja su mokytoju, specialiuoju pedagogu, logopedu, socialiniu pedagogu ir kitais su mokiniu dirbančiais specialistais, numatant ugdymo tikslų ir uždavinių pasiekimo būdus, dirba mokyklos vaiko gerovės komisijoje.
Švietimas
Psichologas šviečia mokyklos bendruomenę vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais.
Tyrimai
Atlieka aktualius mokykloje psichologinius tyrimus atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius.
Prevencinė veikla
Inicijuoja, rengia ir įgyvendina psichologinių problemų prevencijos programas, padedančias išvengti psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų bei padeda pedagogams sudaryti planus, kaip veiksmingiau ugdyti psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų turinčius mokinius.
Kada kreiptis į psichologą?
- Jei mokinys turi bendravimo su bendraamžiais, mokytojais ar tėvais problemų;
- kai jaučiasi vienišas, nesuprastas;
- kamuoja nerimas, liūdesys, stresas;
- kyla mokymosi sunkumų;
- jei nori geriau pažinti save;
- sunku apsispręsti dėl profesijos pasirinkimo;
- gali kreiptis ir tėvai, kai kyla auklėjimo problemų, sunku suprasti savo vaiką, reikalinga specialisto pagalba koreguojant jo elgesį.
Dėl susitikimo būtina derintis iš anksto