Rūta Masė
Visuomenės sveikatos specialistė, vykdanti sveikatos priežiūrą mokykloje
Mob. +370 697 42 847
El. paštas: ruta.mase@vvsb.lt
Savaitės diena |
Darbo laikas |
Pietų pertrauka |
Pirmadienis |
- |
- |
Antradienis |
8:00 – 16:00 |
12:00 – 12:30 |
Trečiadienis |
8:00 – 16:00 |
12:00 – 12:30 |
Ketvirtadienis |
8:00 – 12:00 |
- |
Penktadienis |
- |
- |
LORETA JURAVIČIENĖ
Dirba 1 et.
El. paštas: loreta.juraviciene@vilnius.eu
Tel. nr.: +370 684 64 338
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Tiesioginis darbo laikas |
Netiesioginis darbo laikas* |
Pietų pertrauka |
Pirmadienis |
9.00 – 17.00 |
9.00–14.00 |
15.00–17.00 |
14.00–15.00 |
Antradienis |
8.00 – 18.00 |
13.00–18.00 |
8.00–12.00 |
12.00–13.00 |
Trečiadienis |
8.00 – 17.00 |
8.00–14.00 |
15.00–17.00 |
14.00–15.00 |
Ketvirtadienis |
8.00 – 17.00 |
12.00–17.00 |
8.00–11.00 |
11.00–12.00 |
Penktadienis |
8.00 – 12.00 |
8.00–12.00 |
Netiesioginis darbo laikas* – tyrimo duomenų tvarkymas, rekomendacijų, išvadų rašymas, pasiruošimas konsultacijoms, VGK ir švietimo pagalbos specialisčių susirinkimai, metodiniai mokyklų psichologų susirinkimai VPPT, darbas Vilniaus mokyklų psichologų metodinėje taryboje, konsultacijos su kolegomis, organizacinis darbas, dokumentų tvarkymas, seminarų, konferencijų, susirinkimų lankymas. Esant poreikiui veikla vykdoma progimnazijoje.
PSICHOLOGO VEIKLOS KRYPTYS
Konsultavimas
Tai pagrindinė mokyklos psichologo veiklos kryptis. Psichologas konsultuoja Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius bei jų tėvus. Taip pat psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus) ir pedagogus šių problemų sprendimo klausimais. Konsultuoja mokinius profesijos pasirinkimo klausimais.
Įvairių grupių vedimas
Atsižvelgdamas į kylančias ar galinčias kilti problemas, formuoja mokinių grupes, suteikiančias jiems galimybę įgyti reikiamų bendravimui, savęs supratimui, prisitaikymui gyventi pilnoje iššūkių kasdienybėje įgūdžių.
Psichologinis įvertinimas
Įvertina mokinio galias ir sunkumus, raidos ypatumus, psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas, vaiko gebėjimą mokytis pagal bendrojo ugdymo programas.
Bendradarbiavimas su pagalbos vaikui specialistais ir pedagogais
Bendradarbiauja su mokytoju, specialiuoju pedagogu, logopedu, socialiniu pedagogu ir kitais su mokiniu dirbančiais specialistais, numatant ugdymo tikslų ir uždavinių pasiekimo būdus, dirba mokyklos vaiko gerovės komisijoje.
Švietimas
Psichologas šviečia mokyklos bendruomenę vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais.
Tyrimai
Atlieka aktualius mokykloje psichologinius tyrimus atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius.
Prevencinė veikla
Inicijuoja, rengia ir įgyvendina psichologinių problemų prevencijos programas, padedančias išvengti psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų bei padeda pedagogams sudaryti planus, kaip veiksmingiau ugdyti psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų turinčius mokinius.
Kada kreiptis į psichologą?
- Jei mokinys turi bendravimo su bendraamžiais, mokytojais ar tėvais problemų;
- kai jaučiasi vienišas, nesuprastas;
- kamuoja nerimas, liūdesys, stresas;
- kyla mokymosi sunkumų;
- jei nori geriau pažinti save;
- sunku apsispręsti dėl profesijos pasirinkimo;
- gali kreiptis ir tėvai, kai kyla auklėjimo problemų, sunku suprasti savo vaiką, reikalinga specialisto pagalba koreguojant jo elgesį.
Dėl susitikimo būtina derintis iš anksto
KOTRYNA ŠIMAITIENĖ
Dirba 1 et.
El. paštas: kotryna.simaitiene@vilnius.eu
Tel. +370 618 17854
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Tiesioginis darbo laikas |
Netiesioginio darbo laikas* |
Pietų pertrauka |
Pirmadienis |
8.00 – 16.30 |
8.00–15.30 |
15.30–16.30 |
12.00–12.30 |
Antradienis |
8.00 – 15.30 |
8.00–12.00 |
12.30–15.30 |
12.00–12.30 |
Trečiadienis |
10.30 – 18.00 |
10.30–16.00 |
16.00 – 18.00 |
13.00–13.30 |
Ketvirtadienis |
8.00 – 16.30 |
8.00 – 12.00 |
12.30-16.30 |
12.00–12.30 |
Penktadienis |
8.00 – 13.30 |
8.00–13.30 |
12.00–12.30 |
Netiesioginis darbo laikas* - skirtas veikloms planuoti ir joms pasirengti, dokumentams rengti, bendradarbiauti su mokytojais, vaikų, mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis ugdymo ir (arba) švietimo pagalbos klausimais ir kita.
SOCIALINIO PEDAGOGO VEIKLOS KRYPTYS
- Padeda mokiniams adaptuotis mokykloje;
- Teikia mokiniams reikalingas socialines pedagogines paslaugas;
- Padeda spręsti mokinių lankomumo, užimtumo, elgesio ir socialines problemas;
- Atstovauja ir gina vaiko teises mokykloje ir už jos ribų;
- Vykdo prevencines programas;
- Siekiant užtikrinti vaiko gerovę bendradarbiauja su įvairiomis institucijomis.
Socialinio pedagogo funkcijos:
Siekdamas vaiko gerovės ir saugumo socialinis pedagogas vykdo šias funkcijas:
- vertina socialinės pedagoginės pagalbos vaikui ir mokiniui poreikius (kartu su kitais specialistais), esant būtinybei gali lankytis pamokose, neformaliojo ugdymo ir kitose veiklose;
- konsultuoja vaikus ir mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokyklos bendruomenę socialinių pedagoginių problemų sprendimo, socialinės pedagoginės pagalbos teikimo klausimais;
- numato socialinės pedagoginės pagalbos teikimo vaikui ir mokiniui būdus bei formas bendradarbiaudamas su mokytojais, klasių vadovais, tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais specialistais, švietimo pagalbos įstaigomis, socialinių paslaugų ir sveikatos priežiūros įstaigomis, teisėsaugos institucijomis, socialiniais partneriais;
- šviečia mokyklos bendruomenę socialinės pedagoginės pagalbos teikimo, mokyklos nelankymo ir kitų neigiamų socialinių reiškinių prevencijos, pozityviosios socializacijos klausimais, nuolat tobulina savo kompetencijas;
- inicijuoja ir įgyvendina prevencines veiklas bei socialinio ugdymo projektus kartu su mokyklos Vaiko gerovės komisija ir mokyklos savivaldos grupėmis, ugdant vaikų ir mokinių gyvenimo įgūdžius;
- atlieka aktualius socialinius pedagoginius tyrimus mokykloje, atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius (prioritetus, strateginį ir metinį veiklos planus);
- renka, kaupia ir analizuoja informaciją, reikalingą vaikų ir mokinių problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su mokyklos bendruomene, esant būtinybei – su kitomis institucijomis;
Darbas mokyklos Vaiko gerovės komisijoje:
- analizuoja vaikų ugdymosi poreikius, problemas ir jų priežastis, nustato švietimo pagalbos priemonių prioritetus, kryptis, teikimo formą;
- nagrinėja mokinių nenoro lankyti mokyklą, mokyklos nelankymo, baimių eiti į mokyklą, nesėkmingo mokymosi priežastis, imasi veiksmų, padedančių sugrąžinti vaikus į mokyklą ir sėkmingai mokytis;
- analizuoja elgesio taisyklių pažeidimus, smurto, patyčių, žalingų įpročių, teisėtvarkos pažeidimų atvejus, sutartų tikslų dėl vaiko elgsenos gerinimo pasiekimo rezultatus, vaikui paskirtos minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės vykdymą, teikia rekomendacijų mokytojams dėl ugdymo metodų ir darbo organizavimo su vaikais, kurių elgesys yra nepageidaujamas;
- konsultuoja tėvus (globėjus, rūpintojus) vaikų ugdymo organizavimo, elgesio, lankomumo, saugumo užtikrinimo ir kitais aktualiais klausimais.
Mielas moksleivi, kreipkis, jei:
- nori pasidžiaugti sėkme ar pasidalinti savo rūpesčiais, kartu paieškoti sprendimų ar tiesiog pabūti kartu...
- kyla sunkumų moksluose, santykiuose su mokiniais, mokytojais, šeima ir nori apie tai pasikalbėti...
- patyrei smurtą ir/ar patyčias ar žinai, jog tai patiria kiti mokiniai...
- turi idėjų ir sumanymų, kuriuos norėtum įgyvendinti mokykloje organizuojant įvairias akcijas, renginius ir pan...
Tėvai gali kreiptis į socialinę pedagogę, kai:
- kai vaikas turi bendravimo, elgesio, mokymosi, mokyklos lankomumo problemų;
- kai vaikas patiria patyčias, įvairių formų smurtą mokykloje;
- kai vaikas turi bendravimo su bendraamžiais ar mokytojais sunkumų;
- kai vaikas turi polinkį žalingiems įpročiams ar kitaip netinkamai elgiasi;
- reikalinga informacija apie įstaigas, teikiančias socialinę, psichologinę ar kitą pagalbą.
Mokytojai gali kreiptis į socialinę pedagogę, jei:
- pastebi, kad mokinys turi mokymosi ir/ar elgesio problemų;
- reikalinga pagalba sprendžiant mokiniui ar mokinių grupei mokykloje iškilusias problemas, sunkumus;
- mokiniui ar mokinių grupei reikalinga socialinė-pedagoginė pagalba;
- organizuojant ir įgyvendinant socialinius ir/ar prevencinius projektus.
AIRIDAS ŠEŠETAS
Dirba 1,5 et.
El. paštas: airidas.sesetas@vilnius.eu
Tel. nr.: +37069336321
Darbo laikas |
Tiesioginės valandos |
Netiesioginės valandos* |
Pietų pertrauka |
|
Pirmadienis |
7.00 – 18.00 |
8.00 – 12.00 12.30 – 15.15 |
7.00–8.00 15.15–18.00 |
12.00–12.30 |
Antradienis |
7.00 – 18.00 |
8.00 – 12.00 12.30 – 14.15 |
7.00–8.00 14.15–18.00 |
12.00–12.30 |
Trečiadienis |
7.00 – 18.00 |
8.00 – 12.00 12.30 – 15.15 |
7.00–8.00 15.15–18.00 |
12.00–12.30 |
Ketvirtadienis |
7.00 – 18.00 |
8.00 – 12.00 12.30 – 13.15 |
7.00–8.00, 13.15–18.00 |
12.00–12.30 |
Penktadienis |
7.00 – 18.00 |
8.00-11.00 |
7.00–8.00 11.00 – 18.00 |
12.00–12.30 |
*Netiesioginės valandos – gali būti dirbamos darbuotojo nuožiūra pasirinktoje vietoje (pasiruošimas specialiesiems užsiėmimams, dokumentų pildymas), išskyrus tuos atvejus kai darbas dėl darbo veiklos specifikos (tėvų (globėjų) informavimas, bendradarbiavimas su mokytojais) turi būti atliekamas progimnazijoje.
DAIVA DIRGINČĖ
El. paštas: daiva.dirgince@vilnius.eu
Dirba 0,5 et.
Tel. nr.: +3706....
Darbo laikas |
Tiesioginės valandos |
Netiesioginės valandos* |
Pietų pertrauka |
|
Pirmadienis |
8.50 – 10.50 |
10.50 – 13.50 |
||
Antradienis |
||||
Trečiadienis |
13.15 – 15.15 |
15.15 – 17.00 |
||
Ketvirtadienis |
8.00 – 17.15 |
8.50 – 14.10 |
14.10–17.25 |
12.00–12.30 |
Penktadienis |
*Netiesioginės valandos – gali būti dirbamos darbuotojo nuožiūra pasirinktoje vietoje (pasiruošimas specialiesiems užsiėmimams, dokumentų pildymas), išskyrus tuos atvejus kai darbas dėl darbo veiklos specifikos (tėvų (globėjų) informavimas, bendradarbiavimas su mokytojais) turi būti atliekamas progimnazijoje.
Specialusis pedagogas teikia specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų, specialiųjų ugdymosi poreikių, padeda jiems gerinti ugdymosi veiksmingumą.
Specialiosios pedagoginės pagalbos tikslas – užtikrinti specialiųjų poreikių turinčio mokinio ugdymo(si) veiksmingumą.
SPECIALIOJO PEDAGOGO VEIKLOS KRYPTYS
Įvertinimas, problemos nustatymas
- Atlieka mokinių pedagoginį vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms;
- Nustato mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius;
- Vertina specialiųjų ugdymosi poreikių turinčio mokinio pažangą.
Specialiosios pedagogės pagalbos teikimas
- Padeda specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams įsisavinti dalyko programą, užpildyti jų programinių žinių spragas (su mokiniu dirbama pamokų metu, specialiojo pedagogo kabinete);
- Atsižvelgdama į kiekvieno mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus, lavina jo gebėjimus, sutrikusias funkcijas.
Darbas mokyklos vaiko gerovės komisijoje
- Ruošia dokumentus Vaiko gerovės komisijai;
- Ruošia dokumentus siunčiant mokinius nuodugniam ištyrimui į Pedagoginę psichologinę tarnybą.
Mokyklos bendruomenės narių konsultavimas, švietimas
- Konsultuoja mokinių tėvus, vaikų ugdymo ir specialiųjų poreikių tenkinimo klausimais;
- Konsultuoja mokytojus, mokinių specialiųjų poreikių tenkinimo klausimais, pataria, kaip pritaikyti mokomąją medžiagą ir metodines priemones, pritaikyti ir/ar individualizuoti bendrąsias programas;
- Šviečia mokyklos bendruomenę specialiųjų poreikių turinčių mokinių ugdymo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais.
Kita veikla
- Rengia specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo procese naudojamas specialiąsias mokymo priemones;
- Pildo teisės aktuose nustatytus specialiojo pedagogo veiklos dokumentus.
Tėvai gali kreiptis į specialųjį pedagogą, jei:
- vaikas užmiršta, kas užduota, nuolat pamiršta ką nors atsinešti;
- vaikui sunku nusiteikti darbui, planuoti veiklą;
- patiria sunkumų skaitydamas, rašydamas keičia, praleidžia raides;
- sunkiai įsimena, įsisavina mokomąją medžiagą.
Mokytojai gali kreiptis į specialųjį pedagogą, jei:
- iškyla mokinio ugdymo sunkumų ir (ar) mokinio pasiekimai neatitinka bendrosiose programose numatyto patenkinamo pasiekimų lygio;
- reikia pagalbos pritaikant bendrąsias programas, individualizuojant programas, parenkant mokiniams mokymo medžiagą, mokymo būdus ir metodus ir mokymo priemones;
iškilo kitų klausimų dėl specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo.
KRISTINA GERULAITYTĖ GREIČĖ
Dirba 1,5 et.
El. paštas: kristina.greice@vilnius.eu
Tel. nr.
Darbo laikas |
Tiesioginis darbo laikas |
Netiesioginio Darbo laikas٭٭
|
Pietų pertrauka |
|
Pirmadienis |
8.00 – 18.00 |
10.00–12.00 12.30–16.00 |
8.00–10.00 16.00–18.00 |
12.00–12.30 |
Antradienis |
7.30 – 18.00 |
10.00–12.00 12.30–16.00 |
7.30–10.00 16.00–18.00 |
12.00–12.30 |
Trečiadienis |
9.00 – 18.00 |
10.00–12.00 |
9.00–10.00 16.00–18.00 |
12.00–12.30 |
Ketvirtadienis |
7.30 – 18.00 |
10.00–12.00 12.30–16.00 |
7.30–10.00 16.00–18.00 |
12.00–12.30 |
Penktadienis |
8.00 – 18.00 |
10.00–12.00 12.30–16.00 |
8.00–10.00 16.00–18.00 |
12.00–12.30 |
**Netiesioginio darbo su švietimo pagalbos gavėjais laikas, skirtas veikloms planuoti ir joms pasirengti, dokumentams rengti, bendradarbiauti su mokytojais, vaikų, mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis ugdymo ir (arba) švietimo pagalbos klausimais ir kita.
LAIMA BURNEIKIENĖ
Dirba 0,25 et.
El. paštas: laima.burneikienė@vilnius.eu
Tel. nr.: +3706
Dirba 0,25 et. |
Darbo laikas |
Tiesioginis darbo laikas |
Netiesioginio Darbo laikas٭٭ |
Pietų pertrauka |
Pirmadienis |
||||
Antradienis |
||||
Trečiadienis |
8.00 – 18.00 |
12.00–16.30 |
8.00 – 11.30 16.30 – 18.00 |
11.00–12.00 |
Ketvirtadienis |
||||
Penktadienis |
**Netiesioginio darbo su švietimo pagalbos gavėjais laikas, skirtas veikloms planuoti ir joms pasirengti, dokumentams rengti, bendradarbiauti su mokytojais, vaikų, mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis ugdymo ir (arba) švietimo pagalbos klausimais ir kita.
LOGOPEDĖ MARGARITA RUZGAITĖ
Dirba 0,25 et.
El. paštas.: margarita.ruzgaite@vilnius.eu
Dirba 0,25 et. |
Darbo laikas |
Tiesioginis darbo laikas |
Netiesioginio Darbo laikas٭٭ |
Pietų pertrauka |
Pirmadienis |
||||
Antradienis |
||||
Trečiadienis |
8.00 – 18.00 |
12.00–16.30 |
8.00 – 11.30 16.30 – 18.00 |
11.00–12.00 |
Ketvirtadienis |
||||
Penktadienis |
Tel. nr.:
**Netiesioginio darbo su švietimo pagalbos gavėjais laikas, skirtas veikloms planuoti ir joms pasirengti, dokumentams rengti, bendradarbiauti su mokytojais, vaikų, mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis ugdymo ir (arba) švietimo pagalbos klausimais ir kita.
LOGOPEDO VEIKLOS KRYPTYS
Vertinimas, problemos nustatymas
- Įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus (tiria ir įvertina mokinių tartį, žodyną, kalbos gramatinę sandarą, rišliąją kalbą, foneminę klausą)
- Nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, dėl jų kylančius specialiuosius ugdymosi poreikius.
Specialiosios pedagoginės (logopedo) pagalbos skyrimas
- Vadovaujantis mokinio įvertinimo, atliktų tyrimų informacija, mokiniams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų siūlo skirti specialiąją pedagoginę (logopedo) pagalbą;
- Sąrašą mokinių, kuriems numatoma (reikia) teikti logopedo pagalbą, suderina su mokyklą aptarnaujančia pedagogine psichologine tarnyba ir teikia tvirtinti mokyklos vadovui.
Specialiosios pedagoginės (logopedo) pagalbos teikimas (mokinių kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų šalinimas)
- Individualių, po grupinių, grupinių užsiėmimų (pratybų) metu šalina mokinių kalbos ir kalbėjimo sutrikimus (pagalba mokiniams teikiama ne pamokų metu);
- 2–3 mėnesius stebi mokinius, kuriems pašalintas kalbos ar kalbėjimo sutrikimas.
Darbas mokyklos gerovės komisijoje
- Padeda nustatyti kitus mokinių specialiuosius poreikius;
- Ruošia dokumentus siunčiant mokinius nuodugniam ištyrimui į Pedagoginę psichologinę tarnybą.
Mokyklos bendruomenės narių konsultavimas, švietimas
- Konsultuoja mokytojus, mokinių tėvus (įstatyminius atstovus) logopedinės pagalbos teikimo mokiniams klausimais;
- Padeda mokytojams pritaikyti mokiniams, kuriems paskirta specialioji pedagoginė pagalba, mokomąją medžiagą ir mokymo priemones;
- Šviečia mokyklos bendruomenę aktualiais mokinių kalbos ir kalbėjimo raidos, kalbos neišlavėjimo ar sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo klausimais.
Kita veikla
- Rengia specialiosios pedagoginės (logopedinės) pagalbos teikimo procese naudojamas specialiąsias mokymo priemones;
Tėvai gali kreiptis į logopedę, jei:
- vaikas netaisyklingai taria ar netaria garsų;
- vaiko kalbos išsivystymas neatitinka amžiaus;
- rašydamas praleidžia raides, sukeičia jas vietomis, vienas raides keičia kitomis.
Mokytojai gali kreiptis į logopedę, jei:
- reikia pagalbos parenkant mokiniams mokymo medžiagą ir mokymo priemones;
- iškilo klausimų dėl specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo.
Bartoševič Zita |
|
Buchoveckienė Janina |
|
Čekauskaitė Eimantė |
|
Čivilienė Jolanta |
|
Derengovskienė Ramina |
|
Grobienė Julija |
|
Kavaliauskienė Aldona |
|
Krupauskienė Daivutė |
|
Kuliešius Orestas |
|
Misiūrienė Dalia |
|
Žardalevičienė Auksė |