PROJEKTAS „INFORMATIKOS IR TECHNOLOGINĖS KŪRYBOS UGDYMO PROGRAMOS ĮGYVENDINIMAS PRADINĖSE KLASĖSE“
Projekto tikslas – sudaryti galimybes visiems Vilniaus miesto pradinių klasių mokytojams įgyti kompetencijų, įgalinančių ugdyti mokinių informatinį mąstymą ir gebėjimus sumaniai bei kūrybiškai naudotis šiuolaikinėmis technologijomis, plėtoti skaitmeninį raštingumą.
Veiklos
Siekiama užtikrinti lygias galimybes vaikams atrasti kūrybinių technologijų pasaulį, ugdyti loginį mąstymą, kūrybiškumą ir gebėjimą apjungti įvairias technologijas, įgyti įgūdžių, reikalingų sėkmingam darbui technologijų industrijose (programavimas, dizainas, 3D modeliavimas, virtuali realybė, animacija, žaidimų kūrimas, dirbtinis intelektas). Mokytoja, kiekvieną mėnesį dalyvaudami mokymuose gauna reikalingus įrankius ir palaikymą pritaikyti žinias praktikoje pamokose su vaikais, o vaikai kas antrą savaitę organizuojamose 2 IT pamokose išmoksta praktiškai pritaikyti žinias kurdami savo asmeninius projektus.
Mūsų progimnazija 2020 m. rugsėjo 1 d. kartu su dar 26 sostinės mokyklomis startavo Vilniaus švietimo pažangos centro pilotiniame projekte „Informatikos ir technologinės kūrybos ugdymo programos įgyvendinimas pradinėse klasėse“.
2021–2022 m. m. projekte dalyvavo 2–3 kl. mokiniai, informatikos pamokas vedė šių klasių mokytojos ir IT konsultantas Romanas Venckus.
2022–2023 m. m. projektas vykdomas visose 1–4 kl.: 1-ose klasėse veiklos integruojamos į kitų dalykų mokymą, 2–4 klasių mokiniams vedamos IT pamokos. Projekto įgyvendinimą kuruoja direktoriaus pavaduotoja ugdymui Irina Iljeitienė, įgyvendina, tikslinėse kvalifikacijos tobulinimo veiklose dalyvauja pradinio ugdymo mokytojos Jovita Zygmantienė, Ramunė Jonutienė, Margarita Ruzgaitė, Kristina Smolskė, Aldona Avižienytė, Loreta Petrylienė.