Atsakomybė – mokyklos bendruomenės sąmoningas pasirinkimas ir susitarimai dėl:
- pareigingumo, sąžiningo požiūrio į save, atsakingo darbo atlikimo;
- susitarimų ir įsipareigojimų laikymosi;
- atskaitomybės už veiklą ir jos rezultatus principų ir būdų.
Pagarba – mokyklos bendruomenės geranoriškas susitarimas dėl:
- tolerancijos nuomonių, sprendimų įvairovei, kitoniškumui;
- kito žmogaus poreikių, jausmų ir orumo pripažinimo;
- tikėjimu ir pasitikėjimu grįstų santykių puoselėjimo;
- tautinės kultūros, daugiakultūriškumo puoselėjimo.
Tobulėjimas – mokyklos bendruomenės siekis ir susitarimai dėl:
- nuolatinio mokymosi, kompetencijų auginimo;
- atvirumo naujovėms;
- unikalumo paieškų ir puoselėjimo;
- ambicingumo (savivertės) auginimo.
Bendruomeniškumas – bendruomenės narių pasiryžimas:
- ieškoti ir palaikyti nuolatinį dialogą;
- įsiklausyti ir girdėti vieniems kitus;
- puoselėti tarpusavio pagalbą;
- kurti ir puoselėti bendruomenės tradicijas.
Kūrybiškumas – bendruomenės narių siekis:
- kiekviename matyti asmenybę, unikalias jo savybes, gebėjimus, lūkesčius;
- sudaryti sąlygas saviraiškai;
- skatinti bandyti, nebijoti mąstyti ir veikti nestandartiškai, suklysti, apmąstyti kiekvieną patirtį;
- kelti naujas idėjas, dalintis jomis ir jas įgyvendinti;
- skatinti mokinių smalsumą, vaizduotę, atkaklumą, bendradarbiavimą;
- kurti kūrybiškumą skatinančią aplinką.